Huskvarna=)

Tjaba Malla här=)
 Hej alla blogg läsare med bra smak vad händer i ert liv idag då? Själv så jag i huskvarna med mamma och pappa hos några kompisar till mamma och pappa...=) Det är  trevligt jag sitter och lyssnar på min nya favorit låt Chasing Cars..=) Bästa låten ever! Imorgon ska jag till stan här i Huskvarna jag tänkte köpa en blus och ett par solglasögon.. Så att ni vet så Mallahar ska betyda Mallahär men man kan inte skriva ä.. Igår hade vi teater i skolan det var ganska kul men jag sa typ inget.. Asså jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer... Emm.. Jag har testat på tovning det var kul. 


 

Fin bild va hehe..
Hare bäst//Malla såklart=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0