Avslöjad, upps!

Gårdagens avslöjande:

Jag tar godis....

Några timmar senare:
Jag går in på toaletten och tänker: "Jag måste slänga godispappret i papperskorgen" och lägger det bredvid handfatet, går på toa och sen går ut.

Någon timme senare:
Mamma kommer hem, "Hej" hör jag och får fram ett litet hej.

Någon timme senare: 
 
Går in på toaletten för att gå på toa och mamma står och tvättar händerna, hon tittar på mig och sedan på godispappret(!) och jag försöker se förvånad ut och sen när hon har gått ut så slänger jag godispappret.

Snacka om avslöjad! //Linda


Kommentarer
Postat av: carina

hahaxD

bra att du har långt minnexD

2010-05-02 @ 19:58:02
URL: http://caracala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0