Ätit mat/till alla er som gillar/avgudar twilight♥

Jag har ätit mat nu, men gjode lite imellan men nu skriver jag iallafal:)
Till alla er twilight beroande(Like me): Stephanie Meyer ska ge ut en 5:te bok! Jag är inte helt säker på detta så förvänta er inte så mycket. Men pappa hade typ sett det i tindningen och också läst att den skulle ge uts grais. Tror inte riktigt på detta men det finns ett svagt hopp inom mig ändå:P Det kan vara ett skämt eller något(bara för att sänka ert hopp en aning.)
Men har inte gjort så mkt idag, det blev äckliga pannkakor på skolan idag, jag gillar pannkakor i vanliga fall men skolan är blääää... åt så att jag blev mätt iaf.

Har varit ute lite med Sara, Liam och Jonte(lilla jonte, inte han i min klass)hade ganska kul:D vi rullande typ ner för gatans bake med en av jontes små  leksaks traktorer, typ för sånna i Liams ålder men jag fick plats att sitta på den oCH Liam där bak, och sen var det bara att ÅKA        hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0