A.I.K. V.S HÄCKEN BK kl.16.00

Tjobbabandola=)
Vad händer i ert liv idag då själv så ska jag på fotbollsmatch snart matchen börjar kl. 16.00.
Jag ska nog spela lite sims före vi ska åka=)
Idag så ska sofia på vårmarknad i kallhäll centrum och typ sälja saker tror jag eller så ska hon åka karuseller;-P
Imåndags så vann A.I.K. mot Kalmar med 3-0. JAAAAAAAA!!
Hoppas de vinner idag också.  
 
Idag så ska Sofia ha över sina kompisar så jag ska vara med ett litet tag men dom ska typ planera för ullared för Sofia, Erica, Amanda, Anna och Caroline dom fyra ska åka till ullared med bil själva så dom ska typ planera;p

Föresten har ni hört att prinsessan Madelines pojkvän Jonas var otrogen mot Madde så frekt..

Aja har inget mer att skriva hare bäst////Världen bästa tjej=) (Malin)x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad ville du säga?<3:

Trackback
RSS 2.0